Informacja prasowa 31.01.2019 r.
Trendy w projektowaniu wnętrz – co będzie modne w 2019 roku? Targi IMM Cologne okiem Puff-Buff
Branża wnętrzarska intensywnie rozpoczęła 2019 rok. Architekci, projektanci, designerzy oraz miłośnicy wzornictwa na najwyższym poziomie spotkali się podczas targów IMM Cologne. Przez tydzień, w dniach od 14 do 20 stycznia, najbardziej rozpoznawalne marki wnętrzarskie z całego świata zaprezentowały najnowsze projekty i wyznaczyły kierunek rozwoju dla branży na najbliższe miesiące. Wśród stoisk targowych nie mogło zabraknąć dmuchanych projektów oświetleniowych polskiej marki Puff-Buff.
Choć minął niespełna miesiąc 2019 roku, branża wnętrzarska ma za sobą pierwsze bardzo ważne wydarzenie. Tragi w Kolonii były doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w projektowaniu. W tym roku, w elitarnym gronie wystawców – najlepszych światowych marek związanych z wyposażeniem wnętrz zaprezentowało
się aż 70 wystawców z Polski. Dużym zainteresowaniem targowych gości cieszyło się stoisko Puff-Buff. Marka stworzona przez Annę Siedlecką i Radka Achramowicza
to składające się przede wszystkim z powietrza i miękkiego winylu pneumatyczne projekty oświetleniowe. Lampy tego duetu to żywe ikony polskiego designu.
– Nowy, 2019 rok rozpoczęliśmy bardzo pracowicie. IMM Cologne to jedno
z najważniejszych branżowych wydarzeń, dlatego bardzo cieszymy się, że mogliśmy
tam zaprezentować swoje projekty. Lampy wzbudzały wiele pozytywnych reakcji, nawiązaliśmy współpracę ze znakomitymi biurami projektowymi. Odwiedzający nasze stoisko zwracali szczególną uwagę na konstelacje stworzone na bazie systemu BUBBLES – świecących, wypełnionych powietrzem okrągłych elementów i doceniali zarówno ich urodę jak i możliwości, lekkość i modułowość – komentuje Radek Achramowicz
Targowa ekspozycja kompleksowo przedstawiała ofertę Puff-Buff. Przestrzeń wypełniły konstelacje BUBBLES, które są flagowym produktem marki. Na bazie tego systemu powstało już przeszło 30 propozycji lamp, świecących ścianek i żyrandoli o różnych kształtach i wielkościach. Na stoisku zostały zaprezentowane również lampy BIG PUFF
oraz inspirowana morskim ssakiem ORCA.
IMM Cologne to doskonała okazja do pozyskania nowych klientów i zwiększenia rozpoznawalności marki. To także możliwość poznania najnowszych trendów, które będą obowiązywać w branży w najbliższych miesiącach.
– Branża wnętrzarska jest bardzo specyficzna – rewolucyjne zmiany i sezonowość to w tym przypadku rzadkość. Na stoiskach znanych i cenionych marek spotkaliśmy wiele ciekawych nowości, jednak nie mogło zabraknąć klasycznych projektów w nowej, udoskonalonej odsłonie, np. zaopatrzonych w energooszczędne źródła światła. Ogólnie w oświetleniu widać fascynację ręczną produkcją, unikatowością. Struktury świecące tworzone do konkretnego wnętrza, to cały czas ważny trend we wzornictwie w który Puff-Buff doskonale się wpisuje. – podsumowuje Anna Siedlecka.
Designerzy zgodnie przyznają, że 2019 rok zapowiada się bardzo pracowicie i inspirująco – przed nimi kolejne wydarzenia targowe, zapowiadają również pracę nad nowymi projektami, które wzbogacą portfolio marki.