Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcinając się przy tym od długiej tradycji.
Nowy logotyp Armatury Kraków zręcznie łączy futurystyczny krój czcionki i modną, oszczędną stylistykę z elementami od dawna obecnymi w komunikacji firmy i z nią kojarzonymi. – Od założenia w 1922 roku przedsiębiorstwo nieprzerwanie zajmowało się odlewnictwem metali kolorowych. Mimo tej ciągłości, kilkukrotnie zmieniano jego nazwę. Po przekształceniu niemal dwie dekady temu w Krakowską Fabrykę Armatur, umieszczano na produktach logotyp bazujący na połączeniu liter KFA – mówi Katarzyna Choniawko, Kierownik Działu Marketingu Armatury Kraków. – Odświeżona komunikacja wizualna nawiązuje do najnowszej historii firmy, łącząc znane kształty z minimalistyczną, przyszłościową stylistyką, nie pozostawiając wątpliwości, że tradycja jest dla nas punktem wyjścia w przyszłość – tłumaczy Choniawko.
W parze z unowocześnieniem logo idzie poszerzenie asortymentu o designerską ceramikę i armaturę sanitarną. Szczegółowe informacje na temat rozbudowy gamy produktów przedstawione zostaną na jubileuszowej konferencji „95 lat Armatury Kraków – Tradycja, nowoczesność i design”, która odbędzie się 4 grudnia w Bydgoszczy.
Energetyka, wydobycie ropa i gaz
Aktualności i wiadomości prasowe: Elektroenergetyka,Paliwa płynne,Gaz,Energia atomowa,Energia odnawialna,Emisja CO2,Poradniki