Łazienka Łazienki

Nowe kolekcje marki Kwadro Ceramika od Grupy Paradyż

Nowe kolekcje marki Kwadro Ceramika od Grupy Paradyż
Informacja prasowa Nowe kolekcje marki Kwadro Ceramika od Grupy Paradyż Wielkomiejskie inspiracje, egzotyczne motywy, odważna kolorystyka oraz najmodniejsze geometryczne wzory – wszystko to można odnaleźć

Informacja prasowa

Nowe kolekcje marki Kwadro Ceramika od Grupy Paradyż

Wielkomiejskie inspiracje, egzotyczne motywy, odważna kolorystyka oraz najmodniejsze geometryczne wzory – wszystko to można odnaleźć w nowych propozycjach marki Kwadro Ceramika od Grupy Paradyż. Producent wprowadził 6 nowych kolekcji płytek ściennych, w wymiarze 25×40 cm.

Nowe propozycje nawiązują wzornictwem do najnowszych trendów ze świata designu. Oprócz płytek bazowych, producent oferuje także dekory i listwy ozdobne, które razem stanowią kompletny, uniwersalny zestaw dedykowany do różnych pomieszczeń tj. łazienek, kuchni czy salonów.

BROOK – duch Ameryki
Swoboda aranżacyjna, amerykański klimat retro i klasyczne kolaże przywodzące na myśl wspomnienie „Śniadania u Tiffany’ego”. Tak można opisać klimat, który nadają wnętrzom płytki ścienne z kolekcji BROOK. Dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych – grys i grafit. Kolekcja zawiera również dwa rodzaje płytek strukturalnych ozdobionych motywami w klimacie retro.

MURO – nowojorski loft
Kolekcja MURO wprowadzi do wnętrz klimat wielkiego miasta. Matowe płytki nawiązują grafiką i strukturą do betonu oraz cegieł, sprawdzą się więc w surowych aranżacjach industrialnych i wnętrzach loftów. Dobrze będą komponować się ze szkłem, metalem i prostymi meblami. Unikatowy charakter Muro docenią osoby młode duchem, ceniące sobie odważne pomysły aranżacyjne.

NEA – dżungla na wyciągnięcie ręki
Zainspirowana przyrodą odległych, tropikalnych krajów, kolekcja Nea przywołuje na myśl dalekie podróże. Płytki bazowe są utrzymane w beżowo-brązowej kolorystyce, dekory natomiast ozdobione są rysunkami egzotycznych liści. NEA wprowadzi do łazienki lub kuchni klimat południowoamerykańskiej dżungli.

RUBI – trójwymiarowa iluzja
Nowoczesna kolekcja RUBI nawiązuje do najgorętszego trendu 2017 r., czyli geometrycznych wzorów opierających się na heksagonie. Płytki bazowe, dostępne w czterech odcieniach, posiadają wzór przypominający delikatną tkaninę. Dekory ozdabiają beżowo-brązowe „plastry miodu”, ułożone obok siebie sprawiają wrażenie trójwymiarowych. Świetnie sprawdzą się do wydzielania stref np. kąpielowej i suchej w łazience.

A to już wiesz?  Oświetlenie uprzyjemni czas w łazience

ENRICA – klasyka z nowoczesną duszą
Kolekcja ENRICA to zestaw dla osób ceniących sobie klasyczne wzornictwo w nowoczesnym wydaniu. Płytki bazowe, z tonalnym wzorem nawiązującym do naturalnych materiałów, uzupełniane są mozaikami i barwnymi, strukturalnymi dekorami. Błyszcząca powierzchnia płytek z grafiką kamienia sprawi, że nasza łazienka czy kuchnia wygląda jak ozdobiona naturalnym materiałem.

VEO – odważne kontrasty
Nasycone odważne kolory i wyrazista, przykuwająca wzrok struktura – błyszczące płytki z kolekcji VEO to propozycja dla osób lubiących zdecydowane aranżacje. Wyraziste czerwone, lub czarne płytki mogą stanowić mocny, żywy akcent w minimalistycznym wnętrzu. Kolekcję uzupełniają białe płytki oraz dodatkowe elementy dekoracyjne: listwa i trzy inserta, które zdobi modny wzór przedstawiający korony drzew.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2016/2017 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. iF Design Award 2017, Red Dot Design Award 2016, Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

A to już wiesz?  Francuski szyk

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy