Wystrój mieszkania Wystrój wnętrz

Mieszkać ładnie i ZDROWO

Mieszkać ładnie i ZDROWO
Mieszkać ładnie i ZDROWO – 2018 rok przez pryzmat działań firmy Baumit Rozszerzenie oferty asortymentowej, działalność na rzecz lokalnych społeczności, prestiżowe nagrody… 2018 rok przyniósł

Mieszkać ładnie i ZDROWO
– 2018 rok przez pryzmat działań firmy Baumit

Rozszerzenie oferty asortymentowej, działalność na rzecz lokalnych społeczności, prestiżowe nagrody… 2018 rok przyniósł firmie Baumit wiele powodów do dumy. Co więcej, producent, który w tym roku obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku, swoją postawą po raz kolejny udowodnił, że nie bez powodu zaliczany jest do absolutnej czołówki wśród marek materiałów budowlanych.

Od początku swojego istnienia firma Baumit wyznaczyła sobie za cel, „by ludzie mieszkali ładniej, zdrowiej, energooszczędniej” i konsekwentnie podąża tą drogą nie tylko opracowując oraz wprowadzając na rynek nowe produkty czy technologie, lecz także promując kreatywną architekturę, a także angażując się w życie lokalnych społeczności. 2018 rok doskonale odzwierciedla działania firmy na rzecz realizacji złożonej przed laty obietnicy.

Kurs na zdrowe mieszkanie

Współczesny inwestor nie koncentruje się wyłącznie na kosztach budowy czy remontu, a zwraca uwagę także na takie aspekty jak późniejsze koszty eksploatacji czy mikroklimat wnętrz. Chcemy mieszkać nie tylko ładnie, ale także oszczędnie, a przy tym dobrze czuć się we własnym domu, oddychając zdrowym powietrzem. Wykonawcy z kolei oczekują produktu łatwego w użyciu i obróbce oraz ekonomicznego, a kiedy trzeba także przyspieszającego prace na budowie. Architekci natomiast poszukują rozwiązań funkcjonalnych, które sprawdzą się jako nowoczesny środek wyrazu. Dlatego producenci muszą nieustannie pracować nad nowymi technologiami.

Baumit jako jeden z liderów europejskiego przemysłu materiałów budowlanych regularnie udostępnia nowe pomysły z przyszłością. 2018 rok nie był wyjątkiem od tej reguły. Na budowlanej scenie zadebiutowały nowe rozwiązania opatrzone czerwonym kwadratem. Wśród nich produkty przyspieszające prace budowlano-remontowe, wydłużające życie elewacji – jak choćby silikonowy tynk elewacyjny premium Baumit StarTop czy rozwiązania ułatwiające i poprawiające wydajność prac związanych z wykańczaniem pomieszczeń – jak superlekki tynk gipsowy Baumit Ratio 2000.

A to już wiesz?  Design to nie wszystko

Wykorzystując wyniki badań prowadzonych od 2015 r. w największym w Europie parku badawczym materiałów budowlanych Baumit Viva producent rozszerzył także linię Baumit Klima, tworząc kompletny program produktów, które dzięki swoim specjalnym właściwościom przyczyniają się do budowania przyjaznego mikroklimatu wnętrz.

– Wiele mówi się w ostatnich latach o zagrożeniu jakim jest smog. Zapominamy jednak o innym poważnym problemie, a mianowicie jakości powietrza, jakim oddychamy przebywając w zamkniętych pomieszczeniach, gdzie spędzamy nawet 90% naszego życia. W dobie szczelnego budownictwa energooszczędnego wymaga ono naszej szczególnej uwagi. Jako firma mająca w swoim DNA zakorzenione dążenie do tego, by ludzie mieszkali ładnie, energooszczędnie, a przede wszystkim zdrowo, czujemy się zobowiązani, by o tym przypominać, wskazując przy tym właściwą drogę do zapewnienia przyjaznego mikroklimatu. Dlatego koncentrujemy się nie tylko na rozwoju naszej oferty, lecz także rozwijaniu świadomości polskiego społeczeństwa, czego w ubiegłym roku daliśmy wyraz uruchamiając stronę w całości poświęconą idei zdrowego mieszkania http://healthyliving.baumit.com/pl/ i opracowaliśmy drugie wydanie praktycznego poradnika z cyklu „Przepisy na zdrowe życie i mieszkanie” – mówi Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska.

Z architekturą za pan brat

Miniony rok z perspektywy firmy Baumit przyniósł również rozstrzygnięcia dwóch edycji konkursu Fasada Roku – 2017 i 2018, którego ideą jest podkreślenie znaczenia elewacji jako elementu konstrukcyjnego, wpływającego na atrakcyjność budynku oraz jego najbliższej okolicy. Za nami już zatem dwanaście edycji architektonicznych zmagań. Na tym jednak nie koniec, już w kwietniu 2019 r. startuje kolejna odsłona autorskiego projektu firmy Baumit.

W czerwcu 2018r. odbył się finał trzeciej już edycji konkursu Baumit Life Challenge Awards 2018 – międzynarodowej odsłony rywalizacji, która wyłoniła Europejskie Fasady Roku i przyniosła zwycięstwo polskim projektom w głosowaniu internautów. – Nasze obiekty zajęły najwyższe pozycje aż w 3 z 6 kategorii! To najlepszy dowód na to, że polska architektura ma się coraz lepiej. Nie tylko podąża za światowymi trendami, ale nawet może być traktowana w kategorii wzorca do naśladowania – dodaje Aleksandra Gilewska.

A to już wiesz?  Inspirations close to you

Finał colorlovej akcji

W lipcu z kolei byliśmy świadkami finału akcji ColorLove Przedszkole. Placówka w Danielowicach – zwycięzca II edycji – przeszła elewacyjną metamorfozę, za której sprawą w końcu przypomina miejsce, gdzie czas spędzają najmłodsi. Baumit, jako fundator nagrody głównej, zadbał o to, by kolorowy efekt utrzymał się możliwie jak najdłużej, delegując do tego zadania jednego ze swoich liderów produktowych w dziedzinie fasad, szybkoschnącą i odporną na zabrudzenia silikonową farbę elewacyjną Baumit StarColor. Wszystko po to, by nie tylko obecne, ale także kolejne roczniki przedszkolaków mogły przebywać w otoczeniu, które będzie wspierało ich aktywność poznawczą i pobudzało twórczą pomysłowość.

Doceniani przez branżę

Firma Baumit od lat należy do ścisłej czołówki producentów materiałów budowlanych. Jej działania na rzecz rozwoju branży dostrzega i docenia środowisko eksperckie, o czym świadczą liczne prestiżowe wyróżnienia regularnie przyznawane spółce, a tych w 2018 roku nie brakowało.

– Rzeczywiście, w minionym roku wyjątkowo często byliśmy oklaskiwani przez specjalistów z naszej branży (uśmiech). Zaczęło się w styczniu od przyznania nam tytułu Budowlanej Firmy Roku 2017 i obwołania Prezesa Jacka Czyżewicza Osobowością Branży 2017. Niedługo potem, bo w marcu, odbieraliśmy statuetki TOPBuilder, tyle że tym razem w rolach głównych wystąpiły nasze produkty: jedyny na polskim rynku szybkowiążący tynk cementowo-wapienny Baumit MPI30 Speed, silikonowa farba elewacyjna Baumit StarColor oraz błyskawiczna posadzka cementowa Baumit Rapido 1 Speed. Rok zamknęliśmy kolejnym dubletem, odbierając dyplomy nadające tytuł Kreatora Budownictwa Roku 2018 – zarówno naszej firmie, jak i naszemu Prezesowi – mówi Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska i dodaje: – Każda nagroda, każdy tytuł to dla nas ogromne wyróżnienie, powód do dumy. Cieszy nas ogromnie, że w 2018 roku mieliśmy ich aż tak wiele.

2018 rok zapisze się zatem w historii firmy Baumit jako czas intensywny, ale i owocujący w wiele satysfakcji i motywacji. W planach firmy jest dalsze aktywne działanie na rzecz branży budowlanej oraz lokalnych społeczności. Jedno natomiast ma pozostać niezmienne – dbałość o to, by ludzie mieszkali zdrowiej, ładniej, energooszczędniej… bardziej komfortowo.

A to już wiesz?  Ekspresjonizm, nowojorski sznyt i ekologia

www.baumit.com
www.facebook.com/BaumitPolska

Marka Baumit powstała w 1988 roku. Należy do austriackiego koncernu Schmid Industrie Holding i jest jednym z najbardziej znanych i cenionych brandów na światowym rynku budowlanym. Oddziały Baumit znajdują się w 27 krajach Europy oraz w Chinach. Od 25 lat firma jest obecna także w Polsce. Szczególnie silną pozycję na polskim rynku materiałów budowlanych, zdobyła w zakresie sprzedaży kompletnych systemów ociepleń budynków, tynków maszynowych (cementowo-wapiennych i gipsowych). Ponadto oferta produktowa Baumit obejmuje m.in. produkty do: układania płytek ceramicznych materiały do renowacji zabytków, a także masy samopoziomujące, jastrychy, wyprawy wierzchnie oraz zaprawy murarskie. Od początku siedzibą spółki jest Wrocław. Działalność podstawową przedsiębiorstwa realizują trzy zakłady produkcyjne: w Pobiedziskach k. Poznania, w Łowiczu oraz w Bełchatowie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy