Kontakt z korzyścią – to nowe hasło, którym tej jesieni promuje się marka Energa. W spotach reklamowych, których akcja toczy się w szkolnej sali lekcyjnej, poznamy głównych bohaterów: nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Ich słowne potyczki przybliżą zalety korzystania z usług Grupy Energa ? sprawdzonego dostawcy i niezawodnego eksperta w dziedzinie prądu.
W największych stacjach telewizyjnych pojawiły się spoty reklamowe nowej kampanii wizerunkowej marki Energa. Koncept kampanii opiera się na atrybutach związanych z niezawodnością i kompetencjami Grupy Energa ? jednej z 4 największych grup energetycznych w Polsce.
Kampania pod hasłem ?Lekcja energi(i)? opiera się na zderzeniu dwóch barwnych i silnych osobowości – sympatycznego nauczyciela, który stara się prowadzić lekcje w ciekawy sposób oraz rezolutnego ucznia Stasia, który zawsze ma coś do powiedzenia demonstrując przy tym spryt i zdrowy rozsądek. W przełożeniu na działalność biznesową Energi przedstawione sytuacje konfrontują utarte poglądy klienta firmy energetycznej, z możliwościami, które daje ?kontakt z korzyścią?, czyli korzystanie z usług Grupy Energa.
Na pierwszej ?Lekcji energi(i)? śledzimy pojedynek na słowa pomiędzy nauczycielem i uczniem, a w spocie pojawiają się zaskakujące materiały dydaktyczne. Stosowany ton komunikacji jest zabawny, oparty na dowcipie słownym i sytuacyjnym, a dwaj barwni bohaterowie przyciągają uwagę widza. Staś ?oświecając? swojego nauczyciela jednocześnie przedstawia korzyści, jakie osiągają klienci Energi.
Spot mozna zobaczyć w biurze prasowym Grupy Energa.
Dziewięć 5-tek, czyli jeden numer dla wszystkich klientów
Zarówno w pierwszym spocie, ale też w kolejnych filmach serii, w finałowych scenach zobaczymy, że Staś ubiega się o ?piątkę? czyli bardzo dobrą ocenę pracy ucznia. Przywoływana ocena wspomaga zapamiętywanie komunikowanego w reklamie uniwersalnego numeru dla wszystkich klientów Energi – 555 555 555. Podkreślono tym samym łatwość kontaktu z firmą w każdej sprawie. Do tego faktu odnosi się też nowy, wielowymiarowy claim marki: Kontakt z korzyścią.
Energa Operator jest niezawodnym dostawcą energii
Niezawodność dostaw to korzyść jaką oferują tylko profesjonalni Operatorzy Systemów Dystrybucyjnych, tacy jak spółka z Grupy Energa. Koncept kampanii bazujący na atrybutach związanych z niezawodnością, podkreśla wizerunek solidnej, wiarygodnej firmy energetycznej, na której można stale polegać.
– Nasza nowa kampania wskazuje na atrybuty, które wyróżniają Energę na tle sprzedawców zdobywających dopiero kompetencje energetyczne. Ponadto, edukuje konsumentów energii i pokazuje, że oferty prądu mogą różnić się nie tylko pod względem ceny, ale przede wszystkim jakości usług oraz bezpieczeństwa dostaw. Podkreślane w reklamie korzyści, jakie daje oferta Energi, są wymierne. Demonstrowany w spocie przykład naszych kompetencji w energetyce, to najmniejsza liczba przerw w dostawach prądu mierzona według współczynnika niezawodności, tzw. wskaźnika SAIFI. – tłumaczy Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.
Twórcy reklamy i kampania w mediach
Kampania telewizyjna trwać będzie od 17 listopada do końca grudnia 2014. Spoty będzie można zobaczyć w najlepszym czasie antenowym m.in. na takich kanałach jak: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat, serwisy tematyczne Polsatu i TVN, Discovery, BBC, a także Animal Planet i wielu innych. Komunikacji telewizyjnej towarzyszyć będzie silne wsparcie w Internecie i prasie. 30-sekundowy spot będzie także wyświetlany przed seansami filmowymi w wybranych kinach na terenie całego kraju.
Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiadała agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz – operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: Dług, Komornik, Strefa ciszy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością produkcji czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA (Monika Derda, Jarosław Kozłowski i Maciej Ruwiński z Działu Zarządzania Marką oraz Marta Dankowska z Działu Marketingu Korporacyjnego).
dostarczył infoWire.pl