Polskie sklepy Sklepy

Comp Platforma Usług i Grupa Żywiec rozszerzają współpracę Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu

Comp Platforma Usług i Grupa Żywiec rozszerzają współpracę Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu
Informacja prasowa Warszawa, 31.08.2021 r. Comp Platforma Usług i Grupa Żywiec rozszerzają współpracę Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu Obydwaj akcjonariusze Comp

Informacja prasowa
Warszawa, 31.08.2021 r.
Comp Platforma Usług i Grupa Żywiec rozszerzają współpracę
Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu

Obydwaj akcjonariusze Comp Platforma Usług SA (CPU), czyli Grupa COMP SA oraz Grupa Żywiec SA podwyższą kapitał CPU o 12 mln zł do końca bieżącego miesiąca. Układ właścicielski w spółce nie ulegnie zmianie.

Środki te zostaną przeznaczone na finansowanie rozwoju programu M/platform, poszerzając liczbę uczestniczących punktów oraz nowe usługi oferowane wszystkim uczestnikom naszego ekosystemu – powiedział Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Żywiec SA.

Polskie sklepy średniego i małego formatu stają się bardziej nowoczesne, aby mogły skutecznie konkurować z dużym sieciami, bo rynek idzie w kierunku konsolidacji. M/platform oferuje detalistom i dystrybutorom nowoczesne i łatwe w obsłudze narzędzia do podążania za trendami i dotrzymywania kroku gigantom bez istotnych wydatków inwestycyjnych – dodał Robert Tomaszewski, prezes zarządu COMP SA.

Pierwszy etap rozwoju M/platform przyniósł oczekiwane efekty, czyli ponad 10 tys. aktywnych punktów w usłudze M/promo+, kilkunastu aktywnych producentów oraz rosnącą liczbę dystrybutorów. Począwszy od obecnego roku, wprowadzamy komplementarne narzędzia. Naszym celem jest dostarczenie wszystkich istotnych narzędzi handlu nowoczesnego dla sklepów średniego i małego formatu oraz dystrybutorów FMCG. Dzięki temu ich biznes staje się bardziej konkurencyjny, bo tego wymaga szybko zmieniające się otoczenie rynkowe. Obecnie skala M/Platform jest bez precedensu w Europie. Rocznie współpracujący z nami detaliści generują ponad miliard paragonów – podkreślił Robert Tomaszewski.

Nowe usługi M/platform, które przeszły pomyślnie fazę pilotażu ogólnopolskiego i są aktualnie wdrażane w skali całego kraju, to M/store – otwarty portal do zamówień hurtowych w modelu „e-commerce marketplace”; ułatwia współpracę detalisty z wieloma dystrybutorami, M/analytics – zaawansowana analityka sprzedażowa, która ułatwia detalistom oraz współpracującym z nimi producentom podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o precyzyjne fakty sprzedażowe, M/loterie – innowacyjne rozwiązanie do tzw. loterii instant win, umożliwia szybkie rozliczenia z detalistą bez konieczności fizycznego zbierania wygrywających kapsli czy opakowań, hop&shop – aplikacja mobilna dla konsumentów; dzięki niej sklepy średniego i małego formatu niezrzeszone oraz zrzeszone w mniejszych sieciach wkraczają w erę m-commerce; narzędzie to ułatwia komunikację z konsumentem, umożliwia świadczenie dodatkowych usług tj. „zamów i odbierz” (click & collect) czy e-paragon, a przede wszystkim to innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju program lojalnościowy pozwalający konsumentom zbierać punkty i zdobywać nagrody w różnych sklepach na terenie całego kraju.

A to już wiesz?  Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2.com za 100 mln zł

W najbliższych dniach do grona producentów korzystających z naszych usług dołączy kilku liderów w swoich kategoriach, co na pewno ucieszy naszych detalistów. Jednocześnie kilku ogólnopolskich dystrybutorów FMCG rozpocznie swoją pracę z nowych kanałem sprzedaży e-commerce, jakim jest M/store – podsumowuje Grzegorz Podziewski, wiceprezes zarządu Comp Platforma Usług.

***
M/platform to pierwsza w Polsce cyfrowa platforma usług, która wspiera tradycyjne punkty handlowe. Umożliwia korzystanie z atrakcyjnych ofert promocyjnych od producentów uczestniczących w programie oraz integruje wiele dodatkowych usług takich jak analityka sprzedaży czy aplikacja hop&shop, umożliwiająca korzystanie z ogólnopolskiego programu lojalnościowego oraz bezpieczne zakupy w modelu „zamów i odbierz”. Platforma zrzesza już ponad 12 tys. sklepów handlu tradycyjnego na terenie całego kraju.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy