Koniec z problemami przy zgłoszeniach awarii prądu. Energa – Operator, zgodnie z zapowiedziami, całkowicie zmieniła system przyjmowania powiadomień od klientów oraz informowania o awariach czy planowych wyłączeniach
?Grupa TAURON znalazła się na 23 miejscu Listy 500 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej opracowanej przez „Rzeczpospolitą” i firmę doradczą Deloitte. Grupa obroniła tym samym ubiegłoroczną pozycję rankin
Data 25 03 2022Blackout może się zdarzyć – jak zabezpieczyć dom?GDAŃSK – W połowie lutego tego roku z powodu wichur i burz bez prądu pozostawało jednocześnie nawet 1,2 mln odbiorców w Polsce. Gwałtowne zjawiska pogodo
ENERGA-Operator SA przystąpiła do europejskiego stowarzyszenia EDSO for Smart Grids. Organizacja ta, współpracując z Komisją Europejską, buduje nowe standardy rozwoju i zarządzania, jak też uczestniczy w tworzeniu regulacji
TAURON Dystrybucja w ramach projektu ?Bocian nasz? od wielu lat dba o bocianie gniazda zlokalizowane na słupach energetycznych. Podczas ostatniej zimy, energetycy uporządkowali, poddali modernizacji bądź zamontowali na specjalnie p
Kaliski oddział Energa-Operator po raz trzeci otrzymał tytuł „Firmy Przyjaznej Środowisku” za efektywne zapobieganie zanieczyszczeniom, stosowanie technologii przyjaznych naturze oraz edukację proekologiczną. Firma do
Ruszyła 11. edycja akcji ?Domy Pozytywnej Energii? skierowana do dzieci z całodobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych z terenu działania Grupy TAURON. W tym roku Domy Dziecka otrzymały zadanie podzielenia się swoją energią
Zwyczajne Walne Zgromadzenie TAURON Polska Energia dokonało 15 maja m.in. podziału zysku wypracowanego w 2013 r. (w wysokości 1,69 mld zł) . Na dywidendę przeznaczono 332,98 mln zł, co daje 0,19 zł na jedną akcję. Akcjonariusz
Rada Nadzorcza TAURON Polska Energia wybrała 17 marca zarząd na czwartą (trzyletnią) kadencję. Wcześniej cały zarząd trzeciej kadencji został odwołany. Zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej ? nowy zarząd rozpoczął pracę od
Zakończył się pierwszy etap optymalizacji sieci punktów obsługi klientów (POK), dzięki któremu klienci mogą korzystać z nowoczesnych i dostosowanych do ich potrzeb POK-ów. …