TAURON Dystrybucja w ramach projektu ?Bocian nasz? od wielu lat dba o bocianie gniazda zlokalizowane na słupach energetycznych. Podczas ostatniej zimy, energetycy uporządkowali, poddali modernizacji bądź zamontowali na specjalnie p
We wrześniu ruszyła kolejna edycja akcji Domy Pozytywnej Energii skierowana do całodobowych placówek opiekuńczo–wychowawczych z terenu działania Grupy TAURON (woj. śląskie, dolnośląskie, małopolskie, opolskie i p
Wraz z rozwojem świadomości ekologicznej coraz większego znaczenia nabiera racjonalne gospodarowanie energią elektryczną. Nic w tym dziwnego, bo oszczędne zużycie prądu niesie ze sobą korzyści zarówno dla środowiska
KGHM Polska Miedź oraz TAURON Wytwarzanie, spółka zależna TAURON Polska Energia, zawiązały 5 września spółkę celową pod nazwą Elektrownia Blachownia Nowa. Zajmie się ona kompleksową realizacją inwestycji, która obejmowa
Ruszyła wiosenna kampania sprzedażowa TAURONA. W ofercie dla gospodarstw domowych jest m.in. prąd z usługą ?Elektryk 24H? oraz inne produkty, w których – oprócz atrakcyjnej ceny energii elektrycznej – klienci otrzymu
Kilkuset pracowników ENERGI usuwa awarie spowodowane silnym wiatrem, który wieje od wczoraj w całej Polsce. Wichura, która w porywach osiągała prędkość do 130 km/h, poczyniła wiele szkód w sieciach e
Olsztyński oddział ENERGA-OPERATOR wyda w bieżącym roku na przyłączenie nowych klientów – domów mieszkalnych i firm – oraz na modernizację i podniesienie stanu technicznego sieci elektroenergetycznej po
Już od 1 lipca 2011 r. akcjonariusze TAURON Polska Energia SA mogą płacić do 15 proc. mniej za prąd. Oszczędności na rachunkach za energię zapewni inwestorom indywidualnym z terenu całej Polski zapowiadany w 2010 roku p
Konsorcjum CEZ Trade Polska Sp. z o.o. z CEZ AS, ENERGA-OBRÓT SA oraz PKP Energetyka SA uczestniczą w postępowaniu wykonawczym o zakup energii elektrycznej na pokrycie strat w sieci dystrybucyjnej zarządzanej przez ENERGA-OPERATO
ENERGA-Operator uruchamia możliwość dokonania zgłoszenia braku zasilania drogą emailową. Ma to związek z faktem, iż pomimo dysponowania przez spółkę 600 liniami telefonicznymi w dwóch centrach zgłoszeniowych, czas oczekiwa